hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 4, 2009

missingg

kami berempat

ohhh no, aku start rinduuuu sgt² kat dieee. raa, ingat xagi time kite sklh dluu? arghhh shit! alangkah bagus nya kalo dpt pusing balik smuaaa tu. aku bahagiaa sgt time tu. time kite berempat.
( aku, mu, pzah dan ftanah )
haha. aku gembiraaaaa, walaupun mase tu slalu jek kene punish kan?
tu laaa, mu tu terlebih advance la ra. haa, disebabkan tu kite rapat. pzahh pun, hehe. die budak baru kan. ( ala kami sume budak baru, tp pzah da newest )
first time die masuk klasss kite, kite cam xhirau pun kt die, haha. sori pzah.
tp lame² shes becomes one of our part. ilyyy pzah. act, die nih jujurr. xpndai menipuu,
dats why aku syg die. mu pun gitu kan ra.

hmm.. asalnya hanya aku dan mieyra aje yg kacipp, ftanah pun rapat gk.
tp aku ngn mieyra jrg la share probss ngn die. tu psl la kami slalu berdue ajek.
kami berempat nih mcm org lain gk, tp bdk nakal la kire, ( naughty sikit² aje ) kalo nak dibanding kan ngn bdk² skelass kami. ( haha. sori la weh, kami spoil kan nama baik klass kite, jgn mrh )
mmg laa, dorang sume skemaaa, just being nice. haha. mcm aku nih byk mulut, xsuke ikut ruless,
tu yg slalu jek kene punish. haha. i luvin it!

then, bile masuk jer form 4, masing berpecah. aku pndah sklh lainn,
pzah ke pdg midin, ftanah ke sklh teknik dungun. just mieyra jek stay situ.
mmg berat hati aku nk tggal mieyraa, but wht to do, rumah aku jauh la dr sklh kite syggg,
im sori! waaaa.. tobat aku rase nk nangiss je first day kt sklh baru.
tiada lagi mieyra, tiada lagi pzah. oh no! aku xleh hdup tnpa mereka berdua.
hanya tuhan aje yg tau betapa seksanyaa aku time tu..

disebabkan aku pindh, aku mieyra dan pzah dh xleh berkepit cm dlu.
siyesss aku merinduiiiiii mu sumee.. arghhh shit! mujo la kami masih berkawan baik.
sayangg sayangg sayanggg.. ilyyyyyy sygss

he's the one

si dia? tiadaa lagi gurau tawa dari mu syggs. aku rindu, sumpah aku rinduu,
terlalu rinduu hingga ssh nk diungkap kan oleh kata².
sayangg..
dlu kite slalu bercanda, xkire la kt mane pun kite berada.
kite sentiasa bergurau senda. ku kira itu lah pengikat hbungan kita.
but in dis a few dayss, aku trasee sunyi.
mane pegi si dia yg dulu? tatkala aku bersedih, si dia buat ku mengukir senyum yg paling indah,
ikhlasss. aku rinduu..
fikirku mungkin disebabkan someone else yg dengki ngn aku ( si bontot besa )
mereka slalu berhubung. kata sayang, si bontot besa cuba api² kan si dia untuk tinggalkan aku?
wattahell yeah? aku menangiss...

No comments:

Post a Comment