hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 4, 2009

nobody?


alaa sedihnyee hdup aku.... sume dah xda dh, ena dh duk hostel, form 6 la katakan. erah semalam dh on da way to KL, masuk politeknik sabak bernam. tyra pun mybe dh pegi jgk, polisas (kuantan). kakak dh lameee pegi kedah punye matrik. ana? gi Mahsa, tp xtau la dh pegi ke x. ohh, fizahhhh.. fizah dh selamat smpai subang. aaa, aku rinduuuu mu fizah. baru aku rase kehilangan sumee, time ade sikit pun aku xendah. sikit pun aku xhirau. tp last day fizah kt sini aku ade pegi rmh diee. pzah, ilyyyy. mira? still ade kt sini, tp die dh bekeluarga. rasanya xelok kalo aku slalu ganggu die. aku syg mu miraaa. syg danish zafrann jgk ( bby mira ). hmm.. now aku xde sape² n rly bored. si dia? dia mmg dh xhiraukan aku. dia xkesahh pun aku nih cmne. mybe dia pun dh xnk amek tau psl aku. tp aku syg die.. hmmm.. whts a terrible life!

No comments:

Post a Comment