hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 2, 2012

♥ So easy huh?

Sekarang kan dalam berita ke dalam surat khabar ke dalam facebook ke serius banyak gila orang buang anak/bayi. Sedih pulak tengok bayi tak bersalah kene humban dalam tong sampah, dalam mangkuk tandas pun ada. Eiii mangkuk hayun betul mak bapak budak tu. Kalau jumpa dengan aku lah kan aku humban dia dalam mangkuk tandas jugak, siap flush berpusing-pusing biar dia tahu azab yang dia dah buat kat anak sendiri. Apalah dosa anak tu... Sampai aku terfikir, diorang ni (si pembuang-pembuang bayi) beranak tak sakit ke? Apa diorang ingat beranak tu macam berak ke? Aku nak beranak pun bertarung nyawa tahu, eishh tak paham ler aku....



Mungkin tak semua orang tahu, macam mana rasa beranak ni. Tengok ada anak macam best jer, tapi nak boleh anak seorang tu ya rabbi, sakitnya hanya Allah saja yang tahu. Tak tahu lah kemana hati dan perasaan orang yang campak anak dalam tandas, campak dalam parit pastu kepala takde, sadis kan? Anak aku kena gigit nyamuk sekor pun aku panik, tak paham betul aku pemikiran orang macam tu. Tak ada hati perut!


Hmmm, jumpa lagi lah. Sofea dah bangun. K bai

1 comment:

  1. emmm... bila nfsu mlbihi sgala2nya, tidak ad bnda yg waras lagi difikirkan huhu..

    syangilah ibu anda, hargai lah mreka dgn sbaik baiknya

    ReplyDelete