hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 28, 2011

♥ Tidur... ZzZz



Aduhai.. Kenapa lah sekarang aku asyik mengantuk jer tak tentu pasal? Nak cakap selalu tidur lewat tu tak jugak. Nak kata aku ni letih buat kerja jer memanjang pun tak rasanya. Aisehh, sangat susah lah macam ni sebenarnya. Tengah buat coklat pun boleh tersengguk, ni ha time taip entri ni pun mata macam dah nak tutup sangat. Hishh....



Hmm... Facebook sekarang dah macam boring lah. Evertime aku online macam tengok the same things. Lagi lagi update pasal Big Apple dah beroperasi dekat Giant Terengganu, aihh suka sangat macam dari kecik memang rutin harian makan donut ke hape?? Dulu time Secret Recipe baru bukak kat Terengganu ni haru biru jugaklah facebook dengan status dan gambar-gambar Secret Recipe tuu, yang peliknya time makan roti canai takde pulak nak letak dalam facebook kan? hikhikhik. Nanti aku nak bukak Baskin Robbin or Hard Rock Cafe kat sini, tengok apa pulak jadik... HAha.



Eh, mengantuk lah pulakk.. Okeh lah, I wanna take a nap kejap yeeee... Sekarang curik masa untuk tidur dan rehat sahaja. Takde maknanya nak gebang pasal "ehh tadi i pergi makan Big Apple lahh.. bla bla bla bla" HAha.

No comments:

Post a Comment