hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

♥ Allah kan ada..

Hmmm.... Tensi nya di malam-malam hari sebegini. Rasa menyesal pulak on fb malam-malam ni, dah terbaca satu mende.... Omgoshh... Susahnya.



Cuba baca entri last sebelum yang ni. Memang, entri tersebut memang ditujukan pada seseorang yang bermuka-muka (aku memang menyampah dengan si hipokrit). Bermuka-muka maksudnya depan kita buat baik, belakang kita buat jahat. Stills remember someone yang cuba nak lingkupkan bisnes aku tu? Actually entri dibawah ni khas untuk dia, apa yang dia dah buat biar lah aku rahsiakan je. Perangai aku dengan dia tak sama, dia sengaja buruk-burukkan nama baik bisnes aku dekat page bisnes aku dan blog aku, bad impression sungguh lah kalau orang tengok. Tapi aku tak mention pun pasal bisnes dia, kaut untung berganda-ganda, jual barangan terpakai dengan harga lebih mahal pada brand new, gila kan? Tapi ada ke aku mention facebook bisnes dia? Takde kan? Kira aku ni hati mulia lagi lah. Tak cuba hancurkan kau pun dah mujur.




Tapi masalah sekarang...... pasal entri aku dibawah ni, ada orang yang terasa. Entah, mungkin disebabkan masalah aku jealous sikit dengan dia, dia dah terperasan aku cakap pasal dia. Sumpah, takde kene mengena langsung pun dengan dia. Yang aku sedih, kenapa tak tanya aku dulu....? Padahal I didn't mention her name pun kan. Kenapa mesti nak tuduh-tuduh aku? Bestfriend aku pun sama, cakap macam aku ni jahat sangat nak kutuk bestfriend dia sampai sanggup cakap aku lempar tahi dekat bestfriend dia tu, why not you ask me? *sigh*




Entah. Sedih pun ada, rasa nak menangis pun ada. What theeeeee..... Dah elok-elok aku boleh terima kenyataan, dia pulak buat hal tuduh menuduh. Hmmm... Tak faham lah. And and aku agak terluka baca entri ini. Bestfriend yang dia maksudkan tu aku lah. Tapi kan, tiba-tiba aku rasa pelik, aku sokong mamat tu ke? padahal aku rasa aku sindir mamat tu. Entah, miss communication agaknya. Wyna cakap "nama je kawan baik......bla bla bla" Omgosh? Apa yang aku dah buat? Sigh again T_T




Lastly, khas buat Nur Amila Sholiha ; Saya takde masalah langsung dengan awak. Saya memang sedikit annoying, but saya tak berselindung dan hipokrit. Apa yang saya layan awak, talk to awak semuanya jujur dan ikhlas. Saya cuma sinis terhadap Wyna tetapi tak bermakna saya bermasalah dengan awak. Saya tahu awak baik. Last but not least, please tanya dulu perkara sebenar dengan saya sendiri kalau awak ragu-ragu. Pleaseeeee, jangan main serkap jarang je. Kalau saya benci awak saya takkan senyum sikit pun dekat awak.


No comments:

Post a Comment