hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

♥ Salah siapakah?



....loading.....




The budak : Hey, I want this PC right know!

The worker : Nak buat apa?

The budak : I want to play Barbie"s games.

The worker : Oh no, I have to finish my works.

The budak : NO! I want it now! I said now!

The worker : I nak buat kerja laaaaaaaaaaaa....

The budak : Hello, this is my father"s company, so this PC is belong to my father. You are my father"s worker. So, you should give me the PC right now.

The worker : ???




Salah siapa? Budak tu just seven year old kot, kalau takde orang ajar takkan dia tahu kot tu company bapak dia then dia boleh buat suka-suka hati dia. A lil bit kurang ajar. So, salah siapakah? Lu pikir lah sendiri... Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment