hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 2, 2010

♥ Si Jantung Hati

Kalau lah dia tahu yang aku ni sebenarnya sayang kat dia, mungkin dia akan lebih sayang kat aku HAHA. Hanya tuhan je yang tahu macam mana perasaan aku kat dia. Aku nak berterus terang pun aku malu. Nanti apa kata dia? Apa kata emak? Mungkin lepas aku luahkan segala yang tersirat dalam hati aku ni, dia feedback cakap aku gila? Mungkin.


Tapi... Bila tengok dia tidur, tengok dia makan, tengok dia jalan, fuishhh gerammm gila! Comel sangat. Tak caya ke? Ok takpe, lets pictures tell the story :)




Tadaaaaa :)

"Hai.. Cantik tak muka bajet ayu I.. hihi"





Last skali...
Johny tak sempat nak senyum dah snap. HAHA







Comel tak? Tak?! Takpe, dia tetap comel bagi aku.
Geeeeshhhh. I LOVE U MUCH MUCH





THATS MY BELOVED, JONI JENI & JANI?! WHERES JANI?
deep inside in my heart :')



No comments:

Post a Comment