hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

♥ Baik-baik tau sayang :')

Eh silap, BAIK-BAIK SAYANG :')








Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin erti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang kerna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang kerna aku untukmu







Lah..... Aku ni kenapa?! Almost seribu kali aku duk ulang lagu BAIK-BAIK SAYANG ni hari ni. Seribu kali tahu?! Seribu kali wacakapluuuu. Blur ah. GTG sambung kerja, bye!

2 comments:

  1. akak pon suke lagu nih...dulu ade letak dalam blog tapi perkhidmatan dah dihentikan..huhu

    ReplyDelete