hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

♥ Sedikit cebisan untuk pengantin

Memandangkan dah ramai sangat bercadang nak kahwin, ni aku cari khas untuk semua pasangan yang mahu berkahwin untuk dijadikan sumber inspirasi. Tak, gurau je. Saje nak lepas tension lepas buat kerja. Kepada semua pengantin "SELAMAT PENGANTIN BARU".




Saja nak ceriakan hari yang tak berapa ceria ni. Semoga terhibur.



Lepas ni mungkin aku akan rarely online and update blog nih tapi aku cakap mungkin lah (MUNGKIN) sebab aku akan bertambah busy dengan bisnes aku yang baru nak dilancarkan nih, tapi kalau tak ada aral melintang InsyaAllah aku update blog ni dengan entri-entri baru sepenuh-penuhnya. Jadi, aku mintak maaf sekali lagi sebab kesibukan aku nih. InsyaAllah selepas aku dah selesai semua aku kembali ceriakan blog LYAJAILANI ni. Thanks for all supporters.



Sehingga bertemu lagi di lain episod. Babai semua, jaga diri hiasi peribadi. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment