hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

♥ Ekspresikan dirimu dengan MUZIK!

Geram ah, tension pun ade, stress pun ade. Rasa nak cepuk-cepuk orang pun ada, heshhh.. Sebab apa lah sebulan dua ni bulan yang problem datang bergolek-golek kat aku? Takdir. Pandai, tahu pun ingat takdir segalanya.


To whom it may concern : Rasa nak cakap rutin seharian aku macam mane, tak tahu penat langsung. Nak cakap INI sebab tak suka orang buat andaian yang bukan-bukan. Ingat aku takde kerja ke hah?!


6.40 a.m ~ Bangun tidur, walau bagaimanapun perlukan lebih kurang 5 minit untuk betul-betul buka mata.

7.15 a.m ~ Turun terus ke dapur, minum air kosong segelas, tengok Miki Johny dan Jenny tengah breakfast.

7.30 a.m ~ Duduk rilek kejap sambil belai-belai puteri dan putera kesayangan.

7.50 a.m ~ Sampai office, singgah kedai makan sebelah office untuk minum pagi bersama rakan sekerja.

8.00 a.m ~ Masuk office, on pc, on blog jap. Then baru start buat kerja. Bhaha

5.00 pm ~ Balik, on time weh.

5.30 pm ~ ENCIK ABDUL KHADIR JAILANI

12.00 pm ~ Pulang ke rumah terus tidur.


Sila ulang sampai 365 kali okay.


APAMACAM? Masih nak cakap aku free as a bird macam budak-budak sebaya aku ke? Lepas ini jangan pandai-pandai nak buat andaian cakap aku bebas ke sana-sini-situ buat-buat gedik macam takde kerja sangat nak berjalan berjingkit-jingkit depan orang ramai. Ingat, fitnah itu berdosa. Ah, lantak kau ah.


Hari tu, ingat nak layan konsert final AF8 tuh, tapi balik dah dekat pukul 10 terus baring depan tv dan terus K.O selamat beradu dengan enaknya. So, terlepas lah nak tengok Shahir nyanyi lagu best dia tu, rupa-rupanya dia yang juara. Esoknya, terus search dalam YouTube lagu si Shahir nih, memang best pun (padahal aku tak layan pun AF ni, tiba-tiba terexcited). Untuk sesiapa yang berminat boleh terus dengar dan nyanyi kat sini ya.



Kebahagian Dalam Perpisahan ~ Shahir AF8




Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Chorus
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

Ulang Chorus

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan



Best tak? Bagi aku best. Lagu lepas ni saje nak letak, alang-alang kau dah sebut aku pun letak lah lagu ni. Kau bilang tak pernah bahagia selama dengan aku...



Separuh jiwa ku pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua



Emosi. Saje je nak emosi. !@#$%^&*

Babai semua, jaga diri, hiasi peribadi.

4 comments:

  1. haha..lex sayam..
    mane mu smlm rr??
    suh sku on ym,p mu plop syp supah...

    ReplyDelete
  2. aku suh on ym? bile? mu slh org kot na.
    aku xde ym ah lalink

    ReplyDelete
  3. ensemmm ka?? macam sepupu wa jek. hihihi

    ReplyDelete