hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

♥ Jadi diriku / Be myself.

Di kala sepi ini, hati ku terluka lagi.
Engkau telah mendustai sebuah janji..
Oh sayangg....


Aku lebih kenal aku siapa. Aku lebih tahu diri aku siapa. Aku lebih peka terhadap perasaan ku sendiri. Kau, kau dan kau, tak usah lah berpura-pura menyayangi diri ku ini, tak perlu pura-pura kau faham hati ini. Dah, cukup lah sandiwara kau terhadap insan sehina aku. Tak guna kau berdusta semata-mata ingin melihat aku sengsara. Namun, kau berjaya. Kau berjaya menghina diri ini dengan cemerlang. Malah, kau lah manusia pertama yang berjaya menghina aku dengan dasyatnya. Ah, kau memang hebat. Aku kagum dengan kau.
Terima Kasih.


2 comments:

  1. I terus follow. eleh cakap orang. tokey blog ni la comel

    ReplyDelete
  2. hehe. tangg mane la yg comell i nihh

    ReplyDelete