hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 3, 2010

♥ Blog Eirah best !

Tajuk entri macam nak promote blog Erah je. Aku tak tahu la sebab apa bila aku online je aku mesti jenguk blog Erah, seronok gila bagi hamster Erah makan. Lepas dah makan banyak-banyak hamster tu minum susu pula. Haha. Comel gila siott !


Tapi hari ni lepas baca entri dalam blog Erah, tiba-tiba je aku rasa rindu kat Erah. Aku rasa macam Erah tengah bersedih/upset. Speechless. Setahu aku, Erah bukan jenis sedih-sedih ni. Aku nak tanya tapi macam menyibuk pulak aku rasa.


Takpe lah, aku tahu Erah kuat. Chill lah Erah, miss you weh :)



** Sedikit upset bila tengok senarai rindu Erah tak ada my name :'(

No comments:

Post a Comment