hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 8, 2010

♥ Geeshh! Kenapa macam ni?

Adoii... Bila dah terlalu banyak masa terluang, internet pulak buat hal tak nak bagi orang online. Nak posting satu dua entri pun tergendala sebab internet slow sangat-sangat, sampai kadang-kadang tu tak boleh nak sign in langsung. Melampau.

Alhamdulillah, kerja dah semakin berkurang, cuma bila sampai time akhir bulan dan awal bulan lah terpaksa kerja keras sikit. Bila je duduk depan PC dan terniat nak online, try open Search Engine langsung tak boleh. Sebab tu lah terjadi kejadian di mana blog saya bertukar wajah sedikit demi sedikit. Geeeshhh, memang memerlukan tahap kesabaran yang maksima. Contoh, hari ini buat theme, esok buat header, lusa buat font, next day buat colour. Entrinya tetap yang sama berbulan-bulan. What a bored blog!

Kenapa internet slow? Kenapa macam ni? Hahah (hipokrit, buat-buat sedih). Okay, ada hari tu saya terbaca pasal sambungan internet terganggu sebab kabel dasar laut mengalami beberapa jenis kerosakan. Sejauh mana kerosakannya saya tak tahu lah pula. Tapi saya yakin itulah sebabnya. Pernah beberapa kali saya check Connection, tapi terputus-putus. Annoyed gila.

Okay, sabar je lah. Bye!

No comments:

Post a Comment