hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 28, 2010

♥ Visit kelantan 2010 :)

Hahah! Padahal tahun melawat Kelantan ialah pada tahun 2008. Memandai je tukar jadi 2010, very the slow la you! Ketinggalan zaman sikit, orang dah melawat Kelantan dua tahun lepas, kita baru terhegeh-hegeh nak pergi sana. Isk T_T Yang paling excited sekali emak aku lah, mentang-mentang balik kampung halaman dia, asyik gelak je sepanjang masa. Ohh lupa, emak aku, makcik-makcik aku serta pakcik-pakcik aku semua pernah duduk sana, so diaorang pergi mengulit kenangan lah tuuu... Dalam trip semalam, hanya aku seorang je yang jakun. Pity on me lah T_T

First, bila masuk je Kota Bharu, kami check in hotel lah sebab nak rehat-rehat dan mandi sebelum pergi jalan-jalan. Crystal Lodge best, tapi under renovation, so bilik sangat terhad dan havoc lah sikit. (Marzuqi and Arif, are you reading this? We all having a great fun yesterday, jangan jealous yaww!) Then, pergi Pengkalan Kubor, saja kot diaorang nak tengok-tengok barang hantaran sebab sepupu i nak bertunang. Memang banyak choice tapi panas siot! Cuaca dah lah panas, matahari menegak atas kepala tapi masing-masing buat dont know jelah. Aku je yang terkulat-kulat tahan panas, mata pun tak boleh nak buka. Lepas tu buat-buat muka kesian nak makan. Bhah:D Buruk perangai.

Dah puas main panas dekat Pengkalan Kubor, balik hotel lah rehat-rehat. Aku dah berbelang-belang tangan dan muka, sun burn wehhh T_T ingat nak take a nap kejap alang-alang dan landing punya bagus atas katil ditambah pula air-conditional yang menyejukkan otak. Baru nak lelap, diaorang dah nak gerak jalan-jalan dekat area-area situ je. Sigh* Baiklah, lets go bebeh!
Jumpa pula SunTwo, dulu emak cakap situ ais-krim dia best. Kami singgah jap makan-makan ais-krim sebelum sambung agenda berjalan.

Ehh, malas dah nak story mory. Hahah:D bye!


** Ada ke cerita separuh jalan? Reject terus kau Lya. Tak boleh jadi writer. Get Out!

1 comment:

  1. haha k.ya x jeles pon!
    kat sni kitorg dok dlm air-cond je spnjg mase...
    muahahaha...
    mest best kan g outing rmi2!
    btw sape cousin yg nak engage tuh?
    =D

    ReplyDelete