hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 7, 2009

♥ hyee!

salam... hyeee peepss! lame gile orp tak posting. about dis a few days asyikk hujan aje kan?
sejukkk! tp best jalan² timeee sejuk² ginim. gileee ah. skrg rarely online. malas ke? tak jugakk...
busy kot, ataupun mem'busy'kan diri.

heeee... gerammmm nyeee aku.. tobak ah! since si dia suke rahsia sume mende dari aku, aku rase cam something tak kene. mendeeee ah..? nak pegang phone die pun susah gile babisss... terrible lifeeeee! tak pe tak pe kan the best woman always win. kite tunggu dan lihat aje laa... harap² si dia tak create any problem... amin...

tapii ork... aku tak sedap hati. rase macam di betray? ehh yeke? tak tau jangan cakap, kang jadi fitnah, boleh mengeruhkan keadaan yg mmg dah sedia keruhh. tak sanggupp nk tapis lagi...
ohh tuhan tolongg la aku....

skrg ni banyak giler persoalan yg aku sendiri tak dpt jawab. hanya si dia aje yg boleh bagi jawapan. tu pun belum tentu die bagi jawapan betul.... sape ah? sbb pe? harus ke?
arghhh shittttt! boleh jadi gile aku kalo pk² sgt pasal ni....

aku bolahh ke? mapuhhhhhhh la ehhh

No comments:

Post a Comment