hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 2, 2009

♥ awayy :))

salam all... hari ni macam cloudy jek, semalam hujan non stop sampai ke pagi. best tido! :D
tp mimpi buruk, phewwwss horrible nite! pukul 4pagi dah bangun mandi, then duk termenung tunggu hari cerah. main² ngan miki tersayang... abit bored!

every second duk jeling kat phone, mane la tau ade miskol ke msg ke. tp satu pun xde! haha:D
kot sume² sayang kedit nk msg aku. hussssss! semalam satu hari aku tido kat umah, bangun pun untuk makan megi jek. then tido balik... malas nk serabutkan kpale otak. dah la tengah migrain. berdenyut2 pale. gilee ahh, xmkn ubat pun, nak try tahan jek sbb aku ade bace ubat xbagus la. abis buah pinggang aku rosak kang.

ni best ni, aku terbace entry "org" tuuuuuu.... waakakkakaka. lasom perasan die cantik! xmaluuu nye.... kalo aku la kan, dok tulis la lam blog ayat2 memuji diri sendiri. xpernah dibuat org! perasan gile babissss. kot mmg sejenis jek die ngan kakak die. wakkakakkakaa! aku pun perasan gok, kdg dok sampai tahap nk kabo gitu g lam blog! budak² dok mayidd, agagaggagga. luga luga

kire² macam ni la ayat die "sebuah cerita tentang seorang gadis yg cantik, semua org yg terpandang gadis ni pd kali pertama akan tetap memandang pd kali kedua, dia terlalu cantik, terlalu baik, terlalu manis, lebih manis dari kamu semua.."

heeeee,,, bodo nye aku bace ayat die. perasan gileee! lawo tu mmg la lawo, tp yuckkk! ade gop hok jenis perasan gini. suter copy paste monyet tuu. dop baik gohh aku,

heyy gadis, semoga kamu bertambah cantik ye!

p/s: lawo lawo pun boyfriend lari jugok kalo perangai udohh. ke guane yang?

No comments:

Post a Comment