hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

♥ wth yeah??

hmmm... dah 2 3 hari aku tak leh tido. aku ngantuk sangat² tapi bile letak je kpale kat bantal langsung tak boleh lelapp. sampai pagi la aku just pejam mata, tp tak tido punn... siang² hari mesti aku sakit kpale (migrain) camm nak pecah kpale. aku dah tak tahu nak wat cam mane lagi. suweyy nyeee akuuu!


orang lain sume tido nyenyak. tapi aku stills terkulat² nk tidooo. memang mengantuk sangat². aku sendiri pun cam bengom jek bila fikir. sebab pe xleh tido? bukannya aku xngantuk. aiseyladyy!
tensionnnnnnnn nye aku. kpale aku pun dah naik berat. nak buat keje pun xbleh sbb sakit kpale.
mata aku pun dah mula lebammm... huarghhhhhhhhh!


mamyyyy, tolongggg ler!

***any tips??

No comments:

Post a Comment