hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 4, 2009

♥ oh sepupu² ku


aku ngan syukri a.k.a badekk
gila gila sikit die nih
muda lagi sepupu aku ni
baru form two tp besa gile babis
kalahh aku woii
sayam mu badek! :P


nii aku ngan syirah.
syirah ni adek syukri
baruu darjah 4 rasanya
very the good one
sayamm syirah:)))



actually... rumah grandpa aku ade kenduri kawen. tp bukan anak² grandpa yg kawen. anak sedara grandma aku kawen, majlis kat rumah grandpa aku sebab luas sikit. tetamu plak ramai.
sibuk la jugak aku dat dayy. tolong² ape yg patut.

tengah sibuk² pun we all sempat agi posing. aakakaa:D gila² la spupu aku. sume dah besaa. lame gile aku xgi jenguk. sumee excited jek. best gak sesekali jumpe gini. tapi kakak xde, xbalik sini pun sbb bz study. ye ke kak? hahaha:D


No comments:

Post a Comment