hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 24, 2009

♥ Nur Kasih

salam..
semalam aku duk rumah jek. ingat nk outing tp cancel. duk rumah jela tengok nurkaseh.
bengangg gile smlm. dh la mood xbrp nk oke. tengok plk si sarah tu menggedik.... heeee
benciii sungguh la natang gile tu. galokkk nk mampus. smlm ork, ade ke si sarah tuu
duk racun² alya. macam² la sarah ni ckp mcm saje nk jelessssssss kn si alya. alya punn jeles
la ngn si nur tuu sbb sarah ckp mcm2. ntahh pape arr ko nih sarah. perangai cam setann.
dah die xdapat abg aidil tu, nak dengki² pulak. sibuk kacau rumahtangge org. sialll la sarah nih.
mmg jahat gile babiss. yg adam tu plk best jek berpoligami. 2org isteri babe. haha:D
jangan la terjadi kat aku. nauzubillah.


heeee aku xsbrla nk tgk next week. pastu aku lepas geram aku kat sini. haha:D
best. best.


oke laa.. tunggu tau sambungan minggu depan.
to be continued.....

No comments:

Post a Comment