hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

♥ hidup ini...

salam... aku xtau sbb pe tetibe aku tringat org² yg aku hargai dan sayangi. walaupun aku tak sehebat dan se'hot' korang, aku tetap bersyukur dilahirkan dalam kalangan family, kawan² dan tak lupa si dia yg dari dulu sampai sekarang tak jemu² blebey kat aku. thankss sume:))


♥ my mom

dia yg selama ni tak pernah abaikan aku. dari dulu sampai sekarang
sume mende aku share ngan dia. tersangat la sporting. dats my mom:))

♥ my sweetheart
hehe.. dari duluu lagi dia nih suke blebey kat aku. kene mrh skmo la
aku nih... but i adore him. :)) dia baikkk sgt ngan aku. love him so
damn hard much. *wekss. luga orp aku. akakaka duli hape!

♥ fizah
member kacippp dari highschool. member hk paling sembeyyyyyy!
wakaka.sorii fizah. sayam mu gile! orang kate aku ngan dia kembar.
muka ada iras lebih kurang same ngan aku. perangai pun! hikhik

♥ ena
waaaa... dia baik sangat ngn aku. time suka duka dia always ada ngan
aku. tu la pentingnya sahabat. time "sahabat" lain betray aku, dia tetap
sokong aku. terharu weh...

♥ erah dan yah

erah dan yah pun same ngan ena. sayam erah tau x? dia xlupe kawan.
always tanye kabo walaupun duk jauh. always ajk hangout kalo balik sini.
cun cun weh saem² aku. :))

♥ cik sarah rased

hok nim member kacipp dari sklh rendah lagi weh. very the nakal one.
sokmo suke kalo duk ngan die ni. kiranya pengubat hati. hok tgh sedih pun
boleh gelak beso kalo sembang ngan die. :D



***kesimpulannya?? heyy monyet betine, tak payah la nak buruk² kan
si dia depan aku, aku lebih kenal dia sape. kau tu base monyet kera babun
siamang whatsoever la, jgn nak menyibuk tepi kain org. dasar perampas
perosak rumahtangge org! gatall nak mampusssssss!

No comments:

Post a Comment