hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

♥ still waiting

ohh goshhh.. semalam puas aku buat solat hajatt, mohon dipermudahkan segala urusanku..
xtau la nk wat gane g, tu je salah satu cara yg mampu aku buat. selebihnya hanya berserah padaNya. insyaAllah, mungkin boleh meringankan beban. hati pun dah tenang sikit.

aku tak citer kat sape² punn prob aku nih, cuma kat mumy jek. sekadar melepaskan rasa bimbang dihati. mumy pun same² buat solat hajat ngn aku. thanks a zillion mom! aku tauu doa xkan sia². hanya DIA yg maha berkuasa.

papehal pun, aku serahkan pada takdir. aku tauu keputusan yg terbaik hanyalah dari DIA. so.. aku just wait n see. mintak² tuhan dapat makbulkan doa² aku. mane nak tau kan. tapii, rindu hanya tuhan aje yg tauu betapa gusarnya hati aku. serabut jek pale otak. insyaAllah sume ni akan berakhir.


*rinduu gile babisss.

No comments:

Post a Comment