hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 12, 2009

♥ raya ke weh?

hmm.. tahun nih xsemangat lgsg nak raya! ntah laa... xtau la smpai bile la ek.. tapi, memang aku xrase cam nk raye pun! sumee macam berterabur. sume plan² aku sebelumm ni pun dah xboleh pakai dowh. rezakk! tekanan giler. rasa sayu jek hati aku. whats a damn year!

sume orang dah start pasang² lagu raya. dah start pasang lampuu, pelita sumee... sume dah start wat kueh rayaa smbil² dengar lagu raye, best kan? meriah jek aku tgk. tapi aku...? isk isk. sedihh siottttt.

aku nk letak lagu raya kat blog ni pun tak tergamak hati ni. sukarnye hidup... tahun ni teringin sangat beraya. maklum la, first raya with him. tp sume tunggang langgang. xkan la aku nk suke² sambut raya sedangkan....... ... ? penuh mencabar hidup akuu.




*ya allah, tabahkan lah hati ku. amin.

No comments:

Post a Comment