hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 29, 2009

why..?

err.. aku heran la, sbb pe la 'die' suke sangat kehidupan liar? aku tgk gambar² 'die' tadi, ya allah! seksi gile babi. yelaa.. mybe ade jugak org kate kat aku kan, tp aku rase aku xde smpai seteruk tu...
malu mak bapak aku, hubby aku, adek badek aku kalo aku jadi gitu. siap booking bilik hotel bercampur boys n girls? aiyoo... dunia nak kiamat dah kot. buat salah secara terang-terangan tanpa rasa bersalah langsung. pakaian toksah cakap la kan, macam nk terkeluar tetek² tuu. bontot plk tutup sikit jek. nak kate xde duit beli kain sume anak loaded². yang aku terkejutnya sumee budak kampung terpencil. nape ek? culture shock mybe? haha. ntah la.. aku tgk pun terbeliak mate, yela aku ni kan agak kekampungan dan kolot sikit. haha.

macam² ye budak akhir zaman nih. aku yg tertengok ni pun berderau darah. ya allah, beraninya dorang kan? hebat kan? haha. sumee tu menempah bala jek. aku ingat la kan, budak² ganu sume baik², terkenal ngan adat sopan perempuan melayu terakhir, tp.... tganu lagi teruk! lebih teruk dari ibu kota KL yg tgh pesat membangun. haha. aku macam kelu lidah, terkejut pun ade gak, malu pun ade gak. yelaa, aku pun freehair. tp stakat tu jela, xde la plk aku tnjuk tetek. maluu mak bapakk aku, hubby aku!

kalo grandpa tengok mesti mengucap panjang die. ilek aa grandpa, nih baru moden, baru stylo. haha. moden tengkorak hanggg. menjawab la kau nanti. aku xcampur. haha. grandpa, macam grandma muda² kan? pakai mini skirt, pkai singlet. tapii... tu zaman jahiliah, xkn skrg pun jahiliah agi? sume bijak pandai. aiyooo... cantik kan grandma mase mude grandpa? yelaa.. grandma orang siam, mane de org siam pkai tudung dolu doluu kan grandpa. lawa dan mengancam agi.

ya allah.. jauhi lah diri ku ngan perkara² yg melalaikan aku. amin.. tQ ALLAh.

No comments:

Post a Comment