hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

sayangg

ohh darl... i miss u so muchh la. idk why.... but i rly missssssss u alot! arghh shit! damnedd u sayang. u make me sickk! ohh sayangg.. u always hurt me yang but i love u so much, its gloss and grows forever to u... non stop!

arr. ape aku merepek nih. rilek arr kan. si dia tu tau aku sayangg die, tp die saje nak sakitkan hati aku ngan muke dunno diee tuu. aiseyyylady, malass ar aku nk merapu² agi. waste my time only! si dia tuu gila arr. sbb tu aku sayang kau la lah darling. haha. tak macam orangg tu... sebok nk meruntuhkan rumahtangga orang lain. dasar betina gatal. diee xde otak gamaknya. xtau ke yg the best women always win? eeeeuuwww... rly la aku jijik ngan betine tu, xsedar diri langsung. heyyy betine gemok! kau dengar sini, aku xsehina kau la. sumeee jantan kau gesel. euuwww, xde maruah la ko nih ye babi. eeii eiii. malas dah ingat kat betina tu. mulut aku makin menjadi-jadi bile aku teringat muka monyet die tuu. haha.

ya allah, ampuni aku sebab termengata si monyet tuu.. she's MOTHERFUCKER. damn


*luahan hati

No comments:

Post a Comment