hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 15, 2009

thanks

hikhik. sukeenye aku, rase cam nk gtauu seluruh duniaa betapa happy nye aku. haha. gedik!
ngeeee:D akhirnya hari yg aku tunggu² selame ni dah dekat dan akan tibaa. omg, im so
exciteddd. arghh! happy nye kehidupan. thank god:) aku nk share hari² bahagia aku nih
ngann mu semeee.. hikhik. aku dah mcm org gile daa. asyik tersenyum sekor². smpai monyet² di
luar sane pun gelakkan aku. haha. whatevaaa oke? i dun careeee. hanya tuhan aje yg tahu betapa
bersyukurnyaa aku dgn segala nikmatnya. syukronn.. syukronnn...


ohh.. smlm fizah call, tanye kbr jek. biasee la, da jauh baru nk rindu rinduann. haha.
aku oke jek, badan pun sehat, hati pun gumbiraa.. die di sana kebosanan. mybee belom dpt
sesuaikan diri ngn persekitaran baru, kwn² baru, rumah baru, swimming pool baru, nk mkn kene
masak sndirii. haha. makin slim la mu fizah. nasib baik die jeniss yg xsuke berkawan. insyaAllah
xterpengaruh ngan budaya² setan kat saneee. hikhik. ilyyy fizahh

No comments:

Post a Comment