hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 7, 2009

tghari yg dingin

arghh! sakitnya dada aku. aku da xbleh bernafass cam dulu. asyik semput jer. mungkin
disebabkan aku nih jenis yg malassss skali nak bersenam. haha. akibatnya aku jua yg seksa
menanggung. gilaa! aku rasa sesakk dada bile jalan 2 3 langkah, even time makan pun
aku boleh tercungap-cungapppp. oh gosh wht hpen to me.....
padahal aku masih muda.
mybe juga disebabkan diet permakanan aku yg xpernah mengecewakan! haha.
rly, aku xprnah berpantang kalo bab makanan. just makan dan kenyanggggg. syukurrr.
banyak jer rezeki makanan aku. aku dan si dia berkongsi favret food iaitu; tom yam campur
dan telur dadarr. besttttt skali, apetah lagik kalo makan bersama si dia. terasa dunia begitu indah.
haha! layann perasaan truhhh.

okok. moral of da story, makan lah mengikut diet yang betul. now, i hve to take alot of medicine.
cantt enjoy da life! suckss:(

No comments:

Post a Comment