hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 21, 2009

si pengikut

haaa.. hari nih aku gi lah round bandar cari kain untuk baju wedding kak yongg.
penat la jgk sbb panasss gile. manee² kedai yg ade jual kain kami gi tapii satu pun xberkenan dihati.
adeee la satu tuu yg aku sukee, tp pekerja tu kate kain tuh reject sbb kotor. huss.. apedaaa... bukan main bersusah payah aku pilih. sokay laa.. tp yg wt aku xsuke nyee bile aku jalan² nk pilih kain pekerja tu ikutttt jer aku! damn. aku xsuke laa org ikut aku cmtuu, xde privacy langsung. kok ye pun nk memuaskan hati pelanggan jgn la ikut aku gituuuu. aku pegi situ die pegi sama, aihh naik rimass aku tauu. macam la aku nk curik kain² tuhh. kesudahan nya aku kua ngn tgan kosong plus rasa bengangg diekori. stopp follow aku lahh! nk membeli pun payah, nk pilih² kain pun dah naik rimasss, goblokk.

No comments:

Post a Comment