hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 29, 2009

mr halim


hikhik. nih incik halim. namee penuh arif abdul halim bin ariffin. gambar kat atasss ni die yg kirii skali. halim nih classmate akuu dluu, tp dari sklh rendah agi satu sekolah. hes good! si halim nihh suke banget ama nidjiholic. kiree fanatic arr. aku tulis pasal die sbb die nih sepupu ipar aku, boyfriend kepada syamimi mohd marzukiiii.
bagi aku halimm nih baik bangattt, handsomeeee, geniusss, notyy? sikit2 laaa, boleh membuat anda tersenyummm! hikhik. yg tengah tu kakak die, miss adah, then adik die yg kanan, but aku confius adik die nih si hadi @ hisyam. mukee same jek cm halim. ohh ok, akhir kate semoge hubungan incik halim dan puan mimi berkekalan, aminnn.



p/s; sbnr nye die nk promote diri! haha. dop lim dopp dopp

No comments:

Post a Comment