hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 5, 2009

mengulit kenangan


haha! bile pikir² balik macam bodo jer aku nangiss pasal setan² tuh. stupidooooo!
hmm... nk dijadikan cerita, semalam aku call la sahabat aku tuu.
lame la jgk bersembang, almost 2 hours. saje la kan call sbb lame xsembang.
tibe² terbuka topik pasal gado² time sklh. haha! funny!
even mase tu aku rasa cm panassss jek hati bile teringat balik.
huh! sungguh, aku xsangka ***** tu sebegitu kejam.
malasss la nk ingt kn. sokay laa.. aku dh xkesah la skrg.
***** tuh bodoh, suke kikih duit org sekeliling dan yg plg truk aku lah!
tu la kite panggil PEREMPUAN PISAU CUKUR. haha! sori pada sesiapa yg terasa.
aku paling fuck la betina gini. dh la gitu, xtau plk nk hargai jasa org.
eiiii... sakitnya hati aku. semoga tuhan ampuni aku sbb terkutuk die.
bia lahh, lagi pun mnde betul what. damnn u m***a!

No comments:

Post a Comment