hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 18, 2009

hipokrit?

hehe.. sbnrnyaa ape yg akan aku coretkan nih berkaitan dgn hidup seseorang. so, first of all aku nak mintak maaf la kan pada sesiapa yg terasa lebih² lagi kepada tuan empunya cerita nih.. sori tauu. tujuan aku tulisss semua nih bukan nya nk mengaibkan dia, cuma nk meluahkan kata hati aku. lagi skali aku mintak maaf:)

oke.. aku sebenarnya anti sang hipokrit dan sang penipu. let say kalo pembaca² sekalian
xsuke kat aku, just say it oke. jgn buat² ramah tp pd hakikat dibelakang aku korang bukan main agi syok dgn agenda mengutuk. tuuu satu yg aku xsuke. tp aku nk crite psl lainn nih. cerita benar la kirenya. oke²,

aku ade seorang rakan, diaa nih perempuan laa.. aku dan dia pernah la bergado disebabkan setan² yg juga dlm kalangan yg ku panggil SAHABAT ni sebok ngn agenda mengutuk, memfitnah, mendajal dan lain² lagi perumpamaan yg sebagainya. sialann.
haha. aku xsekejam setan² tu nk mendajal seseorang yg dipanggil sahabat. ok, kwn yg aku nk crite ni biala aku ltk name A. A nih jenis yg kawan makan kawan gk dlm perkiraan aku ( lepas aku teliti perangai dan tahap kedajalan nye terhadap aku )
tp aku xkesahhh. aku dah lupakan sume tuu. yg jadi kan aku rasee xsuke nye, si A
nih mmg prnh bercerita pasal kwn² die kat aku. yg die xsukeeee la kan. aku just listen aje laa, tup tupp si A nih menyapa kwn yg die xsukee tuh ngan panggilan SYG?
omg, cepat benar ya si A nih membenci dan dlm masa yg sama menyayangi?
ape mknenya ya? maka, terbukti lah si A nih seorang yg hipokrit.

kesimpulannya, si hipokrit² di luar sane, sila jauhi sy sbb sy ANTI-HIPOKRIT.
aku xsuke la babiiiiiiiiiiiiiiiii. fullstop.

No comments:

Post a Comment