hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

busybody


haaa.. morningg:) im starvingggg. sbb tu aku bgun awal. haha. ok, first aku geram sbb xjumpe
blog sahabat aku. eiii.. dh byk kali aku search, kua page kosong aje? gane nimm..

weweii, aku nk berangkat ke ***** xlame agi:) nk pegi jauh² sbb aku dh hilang
ketabahan duk sini. disebabkan rmai yg busybody, aku rase hdup aku xde privacy.
seriuss... contohnya bile aku tgh update blog nih, ade la org menyibuk tengok².
mai duk tepi aku laa. huh! aku paling xsuke org xhormat aku. yelaa, aku tgh
syok menaip ni kan pastu tibe² ade org duk tepi aku justtt tengok ape yg aku taip.
euwww. sekelip mate aje aku jadi naik angin. sakit ati tauu x. cuba lah mind ur own
bsnes. busybody jek. tu aku xsukeee...
just leave me alonee, sbb aku mmg gemar berseorangan dr berdua bertiga atau seterusnyaaa!

No comments:

Post a Comment