hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 12, 2009

hey babe

ngeee:D hari nih celik² mate aje dah senyumm. haha. mane xnyaa, semalam bergumbira sakan aku.
macam xingat dunia. ish ish ishh. btw, semalam aku hangout laa, cam biase bersama si dia si kecik dan one of our mber. hehe. banganggg. saje je jalan² hirup udara malam. kan bagusss, haha.

ohh, kami gi syahbandar. ade konset jelajah era tu haa kat sane... saje la kan gi nak tengok persembahan
bunkface. haha ( cam siot jek ). sampai aje kat sane dalam pukul 9 lebih gak la. mase tuh band mane tah
tengah nyanyii. aku dgr la satu dua lagu pastu aku blah. lepas hafiz af7 tuh nyanyi la..
dah lapa sangat pegi makan dulu la. pas makan gi situ balik, mane la tau sempat tgk bunkface. haha
tp bile gi balik, hampehhh... bunkface baru jek blah lepas wat persembahan. frustt nye aku. time tuh ella
tgh nyanyi. best la jugak kan. tp yg jadi xbest nya manusia mcam semut. isk rly havoc la, cam ada
perhimpunan besar besaran jek. haha. aku duk tepi tu jeee, konon rilek aaa.. pdhl sakit dada aku dgn
kesesakan manusiaaa. wat dunno jek. rmai gak jumpe mber². just say hi n bye. hehe.

No comments:

Post a Comment