hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 21, 2009

Pergi..

whoaaa! aku rase cm nk nangiss jek bile mengenangkan sume ni. bkpe la sume nih berlaku
dlm hidup aku? oh shitt...i cant stand it anymore! bodohnye manusia, nk suh aku hidup
untuk orang lain tuh bukan nye mudah. i have my own life, aku punya perasaan, aku punye
kehidupan la weh. aku xpernah pasang bodyguard @ mane2 pegawai keselamatan dlm hidup
aku, means pegi jauh2 lah weh! aku rimasss, bia la aku ngn hidup aku...oh plisss.. aku xpernah
busybody dlm hidup mu, so berambus lah. aku boleh senyum kat mu tu kire ok dh. i hate u serius.
bkpe la kene kacau hidup aku? bakpe xboh tgk aku senang, happy? mu rela tgk aku nangiss dari
aku happy, wadafak! bodoh! aku xprnah kacau hidup mu, aku sentiasa sokong mu guane² pun
so stop it la! aku dh nyampah ngn prangai mu, let me tell u again, I LOVE KDER. jgn busybody la,
mind ur own business la moron! shit

No comments:

Post a Comment