hit counter

skodeng
Silakan masuk.

Yeah, inilah aku. Sedikit coretan dari lubuk hati ini.

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 20, 2009

new one.

hey, assalamualaikum. seperti sedia maklum, aku baru jek settle create blog nih untuk mu sume. mula2 nim bia ler aku introduce sedikit sebanyak psl aku, take a note;

1st : name aku pnjang, tp aku lebih suke dipanggil LYA @ pun ALYA. tu je, so jgn nk pndai2 pnggil aku mcm2.

2nd : umo aku 18 tahun (2009) act xsmpai agi pun, a few months later i'll be 8teen.

3rd : aku stay kuala terengganu, area gong badak. sekitar area nih la

4th : aku punya kekasih hati, abdul khadir jailani, love him so much:)

5th : HATE kawan makan kawan, really, aku FUCK org ginim, base bodoh, stupid asshole.

6th : aku suke animasi, lagu2 best especially the strokes, luvya!

7th : aku syg family, him n kawan2 aku.

8th : aku nih tersangat lah sensitif, kalo jadi kwn aku, bewareee! tp aku friendly jek

9th : aku bukan smbong okeh, tp keadaan yg memaksa aku jadi begituuuu, so dont blame me!

10th : KAWAN sahaja, dun ask for my phone numb or ajk kua dating, oh pliss ya, xsuke! pd kaum wanita, silakan, sy mengalu-alukan kedatangan anda. (GIRLS ONLY)

No comments:

Post a Comment